torsdag 30 juni 2011

Trötta torsdagen (9 veckor)



Idag har vi haft en slöförmiddag, vi sov till 8 sen åt vi frukost morgonkissade och sov ytterligare 2 timmar. Jag var sliten efter en tung eftermiddag på jobbet igår med bland annat en stor brand vars giftiga rök gjorde mig "en aning" dåsig =)

men nu strax före lunch tog vi oss ann en liten skogsprommenad. Alice utforskade en rutten stubbe full med rödmyror (pissmyra) som hon snabbt insåg var rätt bitska. Som tur var kunde jag dokumentera lite =)




Efter den hemska upplevelsen fortsatte vi på stigen och Alice flyttade och bar runt på massa kottar och mossa. Tänk vad mycket kul leksaker någon har placerat ut i skogen åt henne =)
Haha nu ser jag att hon på kortet sitter och kissar med en kotte i munnen!

Hon är väldigt "duktig" på att bära runt på saker även stora grejer som skor och sin egen bädd, konstigt för jag trodde inte att lapska skulle vara mycket för sånt. Men blir toppen när hon lär sig att bära runt på rätt grejer.
Och skrivande stund håller hon just på att tugga av axelremmen på min väska, det är så underbart att ha valp =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar